czwartek, 24 czerwca 2010

Wiarygodny surfbar

Jakieś dwa tydzien temu wzięło mnie na znalezienie kolejnego źródła dochodu. Idąc najprostszą ścieżką wypisywałem w googlach teksty typu: zarabianie w internecie, wiarygodny zarobek. Kolejny raz przekonałem się, że internet jest wielkim śmietnikiem informacji. Mnogośc stron z tematyki zarabiania przygniotła mnie.

Przechodząc do meritum: znalazłem wreszcie coś co może okazac się całkiem ok!
Surfbar (baner wyświetlający reklamy) oferujący zarobki może nie na największym poziomie, ale za to całkiem wiarygodne. Przejrzałem cały ten internetowy śmietnik i natykałem się jedynie na pozytywne opinie, więc sam spróbowałem. Po 5-6 dniach mam około 11000pkt. Przybliżając sprawę:

Zarabiasz za to, że w rogu Twojego ekranu pojawia się baner z reklamami. Twoje zarobki zależą jedynie od Twojego zaangażowania!

Za każdą minutę zgarniasz 1 pkt. Gdzie jest haczyk? Jest jeden (jeżeli to w ogóle haczyk). Kasę możesz wypłacic dopiero gdy uzbierasz 20$. A jak wygląda przelicznik: 8000pkt to około 1$ (około bo przelicznik jest na bieżąco aktualizowany). Wychodzi więc 160 000 pkt do nastukania, aby nasza kasa mogła by nam byc w ogóle wypłacona. Napewno zniechęci to wielu użytkowników surfbara.
Ja jednak wyszedłem z założenia, że każda kasa jest dobra. Nie ma dla mnie znaczenie, że niewielki baner w rogu ekranu będzie mi wyświetlał reklamy, których tak naprawdę nie muszę oglądac. A kasa zawsze wpadnie czy to na doładowanie telefonu, czy to na inny drobny wydatek (zawsze będzie to pieniądz zaoszczędzony).

Jesteś zainteresowany??

No, więc do roboty:

1. Tu masz link
2. Po wejściu wpisujesz swojego mejla i klikasz dołącz
3. Pobierz program, zainstluj go, otwórz
4. Powinien wyświetlic Ci się baner


Wyjaśnienie:
Ikonki:
$ - przejście na stronę surfbara, gdzie będziesz mógł sprawdzic wiele kwestii związanych z kontem
- - przytrzymanie tego buttona umożliwi Ci przesunięcie banera w dowolne miejsce na ekranie
X - zamknięcie banera

Jak na razie to wszystko. W kolejnych postach przybliże wam w jaki sposób można podbic punkty na parę sposobów. To właśnie dzięki nim zwielokrotniłem swój wynik.
Sposoby jakie opiszę to:
-gry
-polecenie
-bonus za surfa i kliki

3 komentarze:

  1. Co do zarabiania to masz 3 najlepsze formy reklamy na blogu które ja używam
    od najlepszych:
    1. https://www.google.com/adsense/login/pl/
    2. http://www.adtaily.pl/ mam 21,91 € po wymianie w Walutomacie
    : 89,13zł
    3. http://www.cpmprofit.com/?ref=Cashflow88 mam 1,22zł

    OdpowiedzUsuń
  2. pomyłka w ad taily mam ok 3zł a w ad sense 21,91zł

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałem to i zrezygnowałem. Poczytaj o upload np. hotfile (mam 21zł) oraz o buxach (tu mam 2$ - jeszcze nie dotarły).

    OdpowiedzUsuń