czwartek, 24 czerwca 2010

Przedstawienie w paru słowach


Witam wszystkich chcących zgłębiać razem ze mną tajemnicę osiągnięcia marzenia bardzo wielu ludzi - rentierstwa.
Dla jednych mit dla innych po prostu codziennoś
ć, w której realizują założenia tego "stylu życia". Czym dla mnie jest rentierstwo? Jest szczyt niezależności finansowej pozwalający na przejście w swoistego rodzaju emeryturę.
Jestem studentem IV roku prawa. Moja droga nie jest jeszcze zamknięta, wręcz przeciwnie dopiero się zaczyna:)! Dlatego też zapraszam Cię czytelniku do zgłębienia wiedzy na temat finansów, oszczędzania, zarządzania pieniędzmi.
Nie jestem ekspertem w dziedzinie - obczytuje się w tematyce...
Proszę, więc o wybaczenie wszelkich błędów merytorycznych, ortograficznych i całej reszty.
Blog ma by
ć swoistego rodzaju dziennikiem i eksperymentem w przeprawianiu się przez gąszcz dżungli finansowej, aby dojść do skarbu w postaci rentierstwa.
Daję sobie 20 lat! Zrobię oczywiście wszystko by cel osiągnąć wcześniej!
Trzymajcie za mnie kciuki!
Na początek najważniejsze jest pozytywne podejście do kwestii. Doskonale przedstawia go ponizsza ilustracja:















Pozdrawiam wszystkich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz