poniedziałek, 14 marca 2011

Projekt 35 zł otwarty

Zainspirowany starszym wpisem na blogu "kolegi po fachu" (może raczej o tym samym zainteresowaniu - tematyką oszczędzania) postanowiłem otworzyć projekt 35 zł.
Polega on na systematycznym odkładaniu 35 zł na tydzień. W takim samym projekcie na blogu APP autor namawia do oszczędzania 5 zł dziennie, ale wydało mi się to z paru względów kłopotliwe stąd 35 zł na tydzień. Więcej tutaj

Zgadzając się z autorem uważam, że chodzi nie tyle o osiągnięcie pułapu 500 000 zł po 30 latach oszczędzania ale raczej o pogłębienie nawyku odkładania pieniędzy, który kuleje u mnie w ostatnich miesiącach.

Zgodnie z wyliczeniami po ok. 100 dniach uzyskam kwotę 500 zł, którą będę lokował, aby pomnażać kapitał.

Po roku czyli 14 marca 2012 postaram się zrobić podsumowanie i mam nadzieję, że będzie tak samo owocne jak czytelnika blogu APP, który sam podjął wyzwanie. Więcej na: http://projekt5pln.blogspot.com/

Owocnych zysków!

2 komentarze:

  1. Powodzenia, tylko przy obecnej inflacji może lepiej wprowadzić w życie projekt 40zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakąkolwiek kwotę sobie określisz i tak jej pewna część zostanie zjedzona przez inflację:). Ale tak jak napisałem chodzi tu bardziej o nawyk oszczędzania - narzucenie sobie pewnego reżimu do systematycznego odkładania pieniędzy, które nie będą przecież leżały na koncie, a będą reinwestowane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń